DET ÄR JU SOMMAR


Och jag orkar inte sitta vid datorn. Har träningar, plugg och annat skoj för mig. Ni får säga vad ni vill men inte fan tänker jag uppdatera bra. Tack och hej lixom.

Idag då så hade vi La cRoss på gympan, haha sjukt kul! (det som dom kör i wildchild, bekännelser och killar kyssar och katter, och mean girls)
Sen då så for vi hem från skolan och jag och charles baka kladdkaka och kollade på barnkanalen, sen drog jag till agge och vi for och lira fotboll med adam (nämner ingen ålder) och kollade lite på 96ornas träning och sen åt vi god mat och sen spelade vi mera fotboll och sen gick jag hem och nu ska jag lägga upp min mössa på @slojda. HEJDÅ BLOGGEN JAG ÄLSKAR ER LÄSARE <3

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0