DET REGNADE IDAG


gammal bild från 2009. tider de asså.
inte.

va himla härlig dag idag. Vi tjejer sög idag på fotbollen. killarna vill nog inte ha med oss. vi borde nog inte va med. nej. sen på eftermiddagen åkte jag och tömkörde. de gick asbra! förut sög jag på att tömköra men jag är faktist inte riktigt lika dålig längre, serru! sen lite senare stod ja och beta flizan och herregud ni skulle sett himlen.
Det var ett, gigantiskt stort asgrått moln som sträckte sig från vänstra delen till högra delen av himlen. Eller de va inte ett moln. inget vanligt moln iaf. de var lixom snurrat, och väldigt intensivt. man kunde verkligen se att där uppe är ovädret, så molnet va lix inte över hela himlen, bara en liten del. Och jag stod där och tittade oå ovädret som kom närmare, och på blixtarna som kom från molnet, och lyssnade på åskan, men de va inte alls oväder där jag stod. men sen kom de. de börja spöregna och de va så skönt! ja ba skratta, men sen blev det lite väll blött så ja gick in.

snipp snapp snut så var sagan sluut!

tönt man e

/susanna

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0