DET RULLAR PÅ

jag och stitch idag ! försöker se cool ut
spetslinne & byxxxor hm. sen har jag ett par supercoola strumpor från happy socks på mig.
sånivet..

fräään update här!
Jag mår bra, hur mår ni själva? Tackar som frågar. Nejmen satte helgen har varit kul! Igår städade jag med axel å erica halva dagen, sen kom sussi också. Hade husvinsing idag så skiten skulle se tiptop! ut. sen tillbringades hela kvällen och natten hos nicole med elin, sussi och fanny, dert var skoj vill ja lova! ;d

Idag har det varit konfa hela förmiddan, helt okej faktiskt. Tog kort i apfula kåpor. har määzza bilder på mej å fikus i dom. skitfult. nu ska jag planera för sommaren å va allmänt lat hela kvällen tror jag!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0