I CAN'T BELIEVE IT

så pretty much hela dagen har jag hållt på med dethär, garaget är ännu fullare nu (observera att bara halva utrymmet man ser är vårat) och min cykel har inte längre punktering, men framför allt har mitt rum gått från detta till detta;
FLITIG TJEJ! känns bara GANSKA skönt med ett så helvetes jävla fräsht rum nu! Ja fy faan! Nu skare stanna såhär till visningen sen får det blir hur det vill :p ni anar inte hur mycket jag har dammsugit, rensat, dammat, burit ut saker o.s.v hela dagen asså! men nu är jag stört nöjd och ska chilla me brorsan framför Nanny McPhee! Han gav mig för övrigt just en high five för "bra städning" MASSA PLUS TILL MIG!
agnes

|KOMMENTARER
Postat av: Anna (L)

oj det där såg bra ut ;) jag kan inte slänga saker :P deet är serri något fel på mig hahah eller inte..men jag har lixom så många minnen till saker så jag kan inte slänga dom..kan inte du känna av det ibland också??

2011-05-07 @ 11:26:01
URL: http://littlelovely.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: tack så mkt :D

2011-05-08 @ 15:44:46
URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0