LABC

Jag sitter här med ett tryckförband på benet och håller det i högläge, tur att man har lärt sig LABC alltså, annars hade jag nog varit död nu. SKar mig på rakhyveln nämligen hehe.

Idag har varit SJUKT BRA! Mestadels iaf!
Spelade fotobll på rasten, lökade sönder, spelade fotboll på gympan, lökade sönder, var som en tomat hela engelskalektionen. Sen drog några från klassen och nicole och sara till flaten och BADA! Såå skönt! Hoppade 4 ggr, 2 från femman. Hehe, skitläskigt.

Sen så gjorde jag mat åt mig och min syster och kollade på Bounce videor. SÅ JÄVLA GRYMMA! rip. Och sen åkte jag till pizzerian och såg svullona käka och sen gungade vi och jag och sussi körde fotboll hela kvällen så nu är vi GRYMMA och ska äga ut ALLA imorn på rasten! mohahah


sist jag var i flaten med jacob och agnes :) ERICA

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0