WOOOOOOH !

GOD MORNING SUNSHINES!
Pretty god damn fin dag idag! :) Gör en lite glad sådär! Bra musik i öronen gör det hela ännu lite bättre dessutom! Inatt drömde jag att mitt o-så-välstädade rum blev stökigt på två röda sekunder och att det inte fanns något jag kunde göra för att stoppa det, inte så himla kul, man ska inte ägna så jäkla mycket til åt städning, hör ni de!?
Igår kväll kom också pappa hem me två kompisar.Så nu är det helt jäkla fullt hus här! Inatt kommer en till och jag får inte sova hemma. Känns bra. Bli utkastad sådär. Anyways så ska jag och Ericus följa med dessa ädla männsikor på fotografiska museét idag och sedan stanna kvar och så ska Erica shoppa på stort och jag ska mesköpa ett par jeans.. i bästa fall.
in mah ears raht naao!
dubbelklicka lite keckt så kommeru till låten på youtube..

agnes

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0