DEN NYA BJÖRNSTAMMEN

nytt med den svenska björnstammen! jag gillar den. inte något "supermegaWAAOWOHOO", men i like it!
.
Dagen och livet just nu i korthet:
-trött. vet inte vad det är, kan helt enkelt inte sova på nätterna längre!
-sur. nackas mailnät och allt det där fungerar fortfarande inte helt för mig.. hemkunskapen förblir ofärdig.
-ändå helt okej. har haft en helt okej bra dag i alla fall. jag gillar min klass, skolan var okej.
-seg i kroppen. stretchade i typ en timme. vet inte varför, men jag har som mål att kunna hålla i fötterna med raka ben samtidigt som pannan är i knäna. det kan jag faktiskt snart!
-trött igen. måste gå och sova. men jag kan nästan inte. men nu gör jag det. sov sött!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0