I ETT LAND UTAN NAMN

HEJ alla. Du. Där. Den enda. Du utvalde. Du din kämpeeeeeeä!
Har verkligen tappat all seriositet för kvällen, är så trött att jag inte riktigt vet vad jag ska göra, men det känns inte så aktuellt att gå å lägga sig nu i en säng utan sängkläder och knappt en madrass. Medans jag varit på tvådagars-läger för konfirmationsledare och assistenter i Graaninge Stiftsgård har vi flyttat. Alla saker står nu i massiva kartonger i vårt omöblerade, stora, kalla hus. Jag fryser ihjäl där jag sitter i de nya sofforna på nedervåningen och nuu kände jag att jag är hungrig för sjutton! Orkar verkligen inte börja packa upp alla saker, jag vet inte ens hur jag ska gööraa! Men allt har sin tid, nu - OST & SKINKPAJ!
Tack för mig!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0