KALLBAD, KATTSPYA & KATASTROFALT TRÖTT

Bathtub,books,reading,bathroom,book,humor-7dea2659c7242379ca280fb81cd553e0_h_large
weheartit.
.
Kvällens tema får bli K. Mycket som börjar på k. Mycket obehagligt. Rubriken är bara en början! ...Kyla, kiss, kolera, knott, kaninbajs, kalldusch, koskit o.s.v. Jag har råkat ut för/är ovanstående saker i rubriken. Inte någon vidare höjdarkväll faktiskt; För det första är jag för trött för att egentligen vara vaken. Trodde man kunde få koppla av och kanske läsa ekonomi i badkaret nån halvtimme innan en tidig läggning men tajmat som det var hade mamma och bror min redan duschat/badat denna kväll. Kul att ligga i 300 liter 20-gradigt vatten när jag skakar av kylan i sitt förbannade hus. -not!
Ropar desperat på mamma (som om hon kunde göra något åt det, egentligen?) som tydligen är mycket upptagen med att tillsammans med resten av familjen torka upp torrt kattkräks från nya mattan. Gav upp badandet och får gå upp för en obehaglig halvkall dusch i svinottan imorrn istället. Mixen av dessa kvällsaktiviteter är ett vinnande koncept med andra ord!..
.
Somnar jag innan elva kanske det går an ändå.. SOV GOTT!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0