MYLO XYLOTO

kärlek til google. bilderna är alltså därifrån,
.
Jag gav nu upp min hemkunskap för Coldplay. Det är inte klokt hur bra de är. Jag
kan omöjligt tröttna på deras låtar och jag stör mig något extremt på att jag inte kunnat
lyssna helt på deras senaste skiva Mylo Xyloto! Har intalat mig själv att jag ska köpa den
ända sedan den släpptes, men det har inte blivit av. Nu sitter jag med youtube och försöker
hitta de uppladdningar från nya albumet med bäst kvalité. Det går sådär, kvalitén suger på
allihopa. Hittade i alla fall två videos med smakprov på Coldplays egna kanal på youtube.
Slänger in dem också här under, låter helt stört bra tycker jag. De har liksom bytt sound,
men det är fortfarande helt osannorlikt bra! GE MIG SKIVAN TYP NU! Får lite hörliga flash-
backs från Coldplaykonserten i somras, ska sätta ihop ett collage med bilder därifrån nu..
EDIT: Videosarna kunde tydligen inte slängas in, man kunde bara se dem på youtube,
http://www.youtube.com/user/ColdplayTV <-- direktlänk istället. Jag seriöst dör va bra!
.
AGNES


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0