PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Tumblr_lt6d62ktak1qbmm79o1_1280_large
känner verkligen för att lyssna på massor med bra musik och ta massa fina bilder! synd
bara att min spotify tid går ut typ nu och att ljuset på något mystiskt vis försvunnit på
sistonde. feeck hestmeeerkeer! *fuck höstmörker
.
Bra är däremot att hela Nackas nät ligger nere just nu, det är något fel och ingen vet riktigt
när det kommer igång igen. (det var till och med på nyheterna! cloose to faame!..)
Samtidigt skulle mitt hemkunskapsprojekt varit inskickat i.g.å.r, vilket jag för övrigt är låångt
ifrån klar med, tyvärr går ju inte det nu med nätet nere och allt. ..Men YES! PLÖTSLIGT
HÄNDER DET LIKSOM! Kunde inte kommit mer lägligt och nu sitter jag här med lyckorus i hela
kroppen! ..okej kanske inte lyckorus men det gjorde i alla fall min dag. Och gårdag! Dock kan
nätet komma upp igen vilken sekund som helst så nu blir det hemkunskap för hela slanten!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0