B E A UTIFUL ! IT'S GOOOOOOOOOOD!

bilden är tagen av erica eller sussi i somras på Ljusterö. helvete vad jag saknar sommaren.. så länge tyckte jag att hösten var kul liksom!.. :D
.
HEJ kära vänner! Det är nu söndag och klockan är 21.30. Tror jag aaavlider av hur trött jag är just nu men jag har en jäkla massa att göra ikväll så jag kommer väl inte somna förrän hur sent som helst anyway Helgen har i alla fall spenderats i Hellasgården och i Tyresö. Är som känt numera konfirmationsassistent med erica och nicole så i helgen hade 97orna som ska konfirmera sig ett lära-känna-läger i Hellagården som avslutadees i Tyresö. Det har varit en oerhört trevlig och rolig helg, gick höghöjdsbanan på 18 meter vid Älta blomshop också, trodde jag skulle dö. BUT I DID IT! Finns hur mycket mer att berätta som helst men jag m.å.s.t.e börja med hemkunskapen nu och dessutom orkar ingen läsa allt det så SOV GOTT! (:
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0