LET YOUR LOVE GROW TALL

Min bror. Adopterade bror för de som frågade. Den här bilden tog jag midsommar 2009, på Vaxholm när det regnade och haglade så förbannat mycket. Vi satt under partytälten och åt glass med jordgubbar (ja mina vänner, jag åt jordgubbar för det var midsommar!) och tömde med jämna mellanrum det vattnet som samlats på tältet och hotade att ta sönder det och dränka oss som satt under. Härliga tider det! (:
Vet inte varför men häromdagen kom jag bara att tänka på midsommar det året och kom på att det nog fanns en del härliga lite udda bilder därifrån som man inte kna ta varje dag liksom, och minsann. Nu ska jag snart börja redigera för fullt föör.. PAINT.NET ÄR TILLBAKA! OH. JA.
Men först blir det middag och appro på midsommar ska vi käka sill och potatis dagen i ära! Inget big fan av sill direkt men man känner sig så olidligt vuxen när man äter det så vi kör!
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0