PAELLA PAELJA PAEYA PAEJA

ibland är det bara allmänt skönt att fyll ut inläggen med en allmänt ful webbild. som nuu (:
Såhär, som på bilden, känner jag att min dag varit. Framförallt håret har varit helt oliidligt hemskt. Som Robert Wells lillebror, -igen. Men jag är inte bitter! Fått en del blogglust tillbaka och om tre dagar får vi nycklarna till vårat nya hus. Helt sjukt hur taggad jag är på att fixa i mitt nya rum! - dubbelt så mycket plats, OH. så skönt!
För att sammanfatta min dag lite bloggtöntigt så har jag haft N.Ä.S.T.A.N likadan tröja som Erica på mig, målat en röd ishall, ätit cowboysoppa med vita bönor -mums! vår skola kan mat den, läst spansk poesi i 45 minuter, lagat & ätit en paella som var god, slagit två pinnar mot varandra samtidigt som jag sjöng, visat Tove vår skola och åkt till Nacka Forum utan någon riktigt nödvändig anledning. Ätit paj har jag gjort också, den var god. Utan kött. Är numera en vegetarian här hemma i huset faktiskt. mer eller mindre..

Nu fick jag lust att hitta massa ny musik och städa i mitt rum, dessa tillfällen måste man ta till vara på!
Good to be back, skriver sen!
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0