SÄG MIG VARFÖR VI PRATAR NÄR VI DANSAR SÅ BRA

Jag måste köpa mig en riktigt stor och fin drömfångare
Tumblr_lmj2mo6n3o1qb9ac3o1_500_large
Det känns bra, livet. Eller något.. Är sjukt pepp på att fixa mitt rum på landet, har blivit galen i dalmatiner,
gick sjukt bra på provet och skrivningen i fredags och har fått tillbaka mitt bästa so prov någonsin.
Mår bra just nu, trots att det är söndagskväll och skola imorn? Är nog alla endorfiner efter träningen, woho älskar droger! Var sjukt skönt att träna idag, en halvtimme på löpband och sen annan styrka, litelite simning också. Drack nyss te för ovanlighetens skull och känner mig sådär lagom förberedd för hemkunskapsprovet imorgon. Och musikprojektet börjar arta sig, trott eller ej. Har till på onsdag så.. 
God natt kära läsare!


|KOMMENTARER
Postat av: ISABELLA

Sv: Åh tack, säger bara detsamma! :)

Headern är jättegullig! :)

2011-10-17 @ 20:09:40
URL: http://bellacelander.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0