TIME FOR A CHANGE, LET'S MAKE A DIFFERENCE

Har aldrig gillat att le med tänderna, har så oerhört små tänder att det sett sjukt fult ut men jag har börjat göra det ändå. Ofrivilligt! Men det funkar, det funkar. Tror de börjar växa ihop, för de som att och funderade. Detta blev en väldigt stor egobild men det kan inte hjälpas. Bilden togs för övrigt idag av Nicole, hon jag, Fikan och Fanny chillade galet hemma hos Fanny och I had a great afternoon sådär! Borde egentligen sitta och råplugga spanskaglosor, prov imorgon med andra ord, men ska jag vara helt ärlig kommer jag nog få mvg på det här provet hur som helst.
.
Rubriken syftar på det faktum att vi faktiskt måste ta oss i kragen nu om vi ska fortsätta blogga här. Vi har faktiskt alla tre (ja Fanny har ju startat eget och skriver där att hon tänker fortsätta med den bloggen så vi får ta henne på de orden) kommit överrens om att ta tag i bloggen igen. Ta nya bilder till headern, uppdatera mera, få tillbaka läsarna osv. Jag är väldigt taggad på att faktiskt göra det, frågan är bara var vi ska börja. Känns lite meningslöst att skriva ett inlägg här och där som man faktiskt är rätt halvnöjd med samtidigt som ingen läser det. När det sen inte kommer ett inlägg förren fem dagar senare blir det en minst sagt torr blogg.. Men det ska fungera det här! ..Nu kan det här i sin tur ses som ett rätt torrt och trist inlägg som typ bara handlade om bloggen och så och så och så men det skulle fastställas tycker jag! Att jag faktiskt är medveten om att någonting måste ske!
(; AGNESSSS

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0