TURBULENT MORGON SÅDÄR

-saywhaat-
Herre min skapare vilken underlig start på dagen jag fick i morse.. Det jag vaknar av är mamma som dundrar ner för trappan i v.ä.r.l.d.e.n.s fart och kastar sig in i mitt rum där jag precis vaknat med ett ryck, godmorgon jag har sovmorgon låt mig vaaaaraaaa liksom. Hon kastar sig över mig och säger hur skönt det är att jag lever! Okej, här är det något som inte stämmer tänker man liksoom, ser att klockan är kvart i tolv och förbannar den jävla väckarklockan. Hade alltså försovit mig rejäält och kastar mig upp, (jag har hemkunskapsprov!). Efter ett tag har jag fattat att Susanna och Erica har undrat var jag är hela morgonen, ringt mina föräldrar som också börjat ringa hem och till mobilen men jag hör ingenting, jag sover d.j.u.p.t. De har kastat sig in i taxibilar och vanliga bilar, kört hem och hittat mig sovandes. De trodde jag dött.. HAHA. Jävligt konstigt att vakna upp till om i säger så. Här har man sovit lugnt medan folk har kaosat på grund av en själv..
skrivermersen
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0