YOUR LEGS ARE WHITE EVEN IN THE SUMMER

det är inte många som kan se supermegahet ut med ett pastapaket i handen !
.
När jag var i Italien i somras köpte jag pasta till familjen, men jag ville inte att vi skulle äta upp den. Men kvällen i ära, sista helgmiddagen i gamla huset slog vi till! Riktig äkta italiensk pasta. Den var god den! Bildcollaget visar min och pastans resa genom förberedandet, tillagandet/väntandet (näst sista bilden jao bror!) och den färdiga produkten på sista bilden yää! Dagen har varit trött men bra. Naturstädning och två jeansköp! najsnajsnajs.
.
Just nu då. Trött, torr i ansiktet och borde smörja in mig men jag har ingen bra ansiktskräm, lite nostalgisk som alltid de senaste kvällarna. Imorgon börjar jag packa och på måndag kommer flyttgubbarna och flyttanterna. På måndag har jag också assistentläger med kyrkan, till tisdag. På tisdag och onsdag blir det nog till att flytta gaalet! På torsdag ska det laaanas gaaalet! Fifa 11 ! Fullspäckat lov dehär!
.
Nu ska jag njuta till la musica och sen sova en liten skvätt!
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0