HÄLSNINGAR FRÅN ROBERT WELLS DEN YNGRE

Kära vänner, det har blivit rätt uppenbart för oss allihop att jag inte bloggar speciellt mycket längre va? Precis, och det finns faktiskt många anledningar till det, .konstigtnog. 1.) Även fast jag tvivlade på det stämmer ryktet att det blir tuffare i nian än i åttan, får seriöst andnöd över hur mycket jag har att göra! 2.) (fan jag har glömt bort alla mina bra anledningar..) ... Har varit sjuk i en dryg vecka samtidigt som jag traskat iväg till både skola och simträningar vilket gjort mig ganska icke-bloggsugen. 3.) Jag är inte den enda som drabbats av höstsnuva, min älskade dator har extreema problem den också. Google Chrome är blockerat av brandväggen (hata hata hata mozilla firefox!) och det går inte att åtgärda just nu, youtube downloader har slutat funka och jag kan inte längre redigera mina bilder i något annat program än paint. You heard me, p.a.i.n.t. Paint.net går inte att ladda ner, jippie! Där ser ni i alla fall, hoppas ni har en lika fin period som jag just nu! (;

För övrigt har jag klippt av en jekla massa centimeter av mitt älskade f.d ändå rätt så långa hår och blivit Robets Wells bror eller något sådant. Håret är nu varken långt eller kort, skit.tråkigt. Men det behövdes, aldrig sett slitnare hår haha! ..skulle möjligen varit ericas hår isf d; .. Men det ordnar sig allt ska ni se, ska bara vänta ett år eller två så har jag lika långt och slitet hår igen! Nu borde jag ta tag i alla dessa läxor kanske, 40 sidor i världens sämsta bok here i come! Gonattelinatt! (: AGNES

retard face, ne nu ska vi inte vara sånna, fast jag måste erkänna att jag saknar mitt gamla slitna hår.. </3

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0