STÅR JAG HÄR MED TOMMA HÄNDER

Lördagar är nästan värre än söndagar. Speciellt om det är fint väder. Det finns absolut i.n.g.e.n.t.i.n.g att göra. Även om man har nått att göra på kvällen har man fortfarande den sega dagen att ta sig igenom. Familjen tycker allt ska städas och det måste storhandlas och i alla fall min familj går runt och surar allihop. Härliga tider!
Idag är det återigen en såndär lördag med fint väder och sol, men det är fortfarande bara 14 grader och jag är allmänt deprimerad. Har varit i Nacka Forum med pappa, bror min, farmor och Erica. Ett vinnande koncept!.. Har heller inga pengar, får månadspeng på måndag, så det var ju kul.. eller så. Ska i alla fall soa hos Tove med Erica ikväll och det kommer bli rooligt tror jag. Igår hade jag också kul, ramlade in hos Philip med erica fanny och rasmus där vi kollade film på kvällen och det var trevligt! Nu ska jag ta tag i nått tråkigt.
Hejdå till ett tråkigt bildlöst inlägg men lite musik ändå sådär!
Nytt med Den Svenska Björnstammen! Jag.Gillar!Mycket!
AGNES

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0