BRASILIEN ÄR BÄST I VÄRLDEN PÅ VOLLEYBOLL

dagen blev inte riktigt som jag hade planerat den i mitt tidigare inlägg. Det gick rätt så bra faktist på svenska nationella. Jag skrev tre sidor om hur det är att vara ung idag. nöjd. Sedan var det ju denna so redovisning. På lunchen märker vi att killen som skulle ta ungefär halva redovisningen är sjuk och har gått hem efter svenska. kul. kul. kul. Jag blir tvugnen att ta det han skulle säga och jag hade inge papper och jag hade inte övat på det och jag freakade ut lite granna där. men snela hesten (hehe kläschigt där va) axel lånade ut sin dator och hjälpte mig få fram en text. snela hesten kevin hjälpte också till. Det gick rätt bra faktist. Jag kunde lite om det som jag blev tvungen att ta där så det va lurre. Fick inte veta vad jag fick på fysikprovet, det får vi veta imorgon. Och nu sitter jag och "planerar" min idrottslektion. jag ska ha volleyboll. jag har aldrig gått på volleyboll. hur fan ska detta gå?

|KOMMENTARER
Postat av: AGNES

YOU GO GIIIIIIIRL

2012-02-09 @ 19:16:56
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0