KROSSAR DRÖMMAR JUST FOR FUN

Musik är jävligt härligt.
.
Såg på spotifys startsida att Radical Face kommit med ett nytt album och det lyssnar jag på just.
.
Like it.
.
Gillar man musik kan man börja på ett musikgymnasium, som Rytmus, till exempel. Fast då måste man ju vara bra på något instrument, eller superbegåvad på sång, och det är inte jag.
.
(I'm just not liksom).
.
Gick på öppet hus på Rytmus med Nicole ikväll, screw it säger jag bara, vi kommer aldrig komma in ): .
.
...lika bra det, nu kan jag bli torakskirurg istället, najs!
.
För att bli torakskirurg måste man dock studera, det ska jag göra nu!
.
Känner ni förresten för lite bra musik från just Radical Face kan ni ju klicka på en av bilderna ovan... Den till vänster är det nya albumet, den till höger är från 2007 med gal1 bra ändå!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0