LIVET ÄR INTE SÅ ROLIGT SOM DET EN GÅNG VAR




det är inte så kul nu. men det blir bättre. det blir det alltid.

har haft en så  otroligt givande dag idag. skrev nationellt prov i svenska ett långt tag i morse. gick rackarna bra alltså. lång lunch, mm sej med curry det har vi ju aldrig haft förut.... sedan bästa spanska lektionen ever! jag lärde mig sååå mycket. ingenting. jaa jo sen var det ju skridskor och det är ju alltid kul att få visa upp sig på det man är sämst på. gjorde en tjusig ramling när jag och tre andra gjorde världens bästa konståkningsnummer. alla kolla. ingen kolla. alla skratta. ingen skratta. det gjorde ont. efter det matematica. himla givande det med.

nu jag skola taga tag i min volleyboll lektion.


|KOMMENTARER
Postat av: AGNES

susannas svenska inte lika bra som det än gång var... ((((((((((((;

2012-02-07 @ 22:32:57
URL: http://snelahestarna.blogg.se/
Postat av: sussi

JEJEJEJE.......

2012-02-07 @ 23:55:24
URL: http://snelahestarna.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0