OCH DET ÄR ÖVER, JUST LIKE THAT

Tumblr_lonoanypnh1qjyb7so1_500_large
Det har varit en lång dag. Nu vill jag bara stilla somna in till ljudet av delfiner. Ärligt.
Min födelsedag har varit jättetrevlig och jag är nästan lite rörd av hur många som grattat mig, bara på facebook liksom! (HAHA, känner mig som värsta forever alone, "fett många har grattat mig på facebook! JAG ÄR NÅGON!!" typ..) Chillade med mig själv framför datan där ett tag, men det är lugnt. Hade fett kul ändå! Sist vill jag tacka min UNDERBARASTE VÄN PÅ HELA JORDEN JACOB FÖR DEN GRATULATIONEN MED ANTAGLIGEN MEST ARBETE BAKOM GENOM ALLA TIDER! Du är bäst, jag älskar dig! God natt på er alla :)

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

sv: åh, ja! den är så otroligt sorglig på något sätt.. haha! har du något tips på någon annan fin barnfilm? :)

& förresten, läste att du fyllt år - så grattis fina du!

2012-02-15 @ 15:39:39
URL: http://conscious.blogg.se/
Postat av: nathalie.

sv: hm, jag vet faktiskt inte.. men tippar på att den enbart kommer att säljas på nätet. :/

2012-02-15 @ 15:43:45
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0