Summerar veckan

Hittade det här här och tänkte det kunde vara en kul grej, mest för mig själv.

Vad sysslade du med?
Jag tittade på friends, sålde Newbody, var i skolan, tränade, morgontränade, blödde näsblod, var förbaskat trött, fikade hos mormor och dansade.
Vad gjorde dej ledsen? Att jag fortfarande inte har min ryggsäck och andra världskriget. Och min bilduppgift.
Vad gjorde dej glad? Att jag har så fina vänner som lånar ut friends och bra böcker som jag får läsa. Och vänner som ger mig Coldplay-skivor och Nalle Puh-filmer. Att jag kom hem sent en kväll och hittade världens finaste anteckningsbok, sms jag ahr fått, och när jag fick tillbaka min debattartikel.
Vad lyssnade du på? Mylo Xyloto, som jag fått utav Axel.
Vad drömde du om? Att jag sköt en tjej, en bloggare, i huvudet med en revolver och att jag råkade skjuta min väns katt. Ja, det är sant.
Vad åt du? Vad spelar det för roll?
Hur blir vecka 6? Bättre, bättre, bättre. Gör om, gör bättre heter det och det ska jag. Sen blir den lite nervös också för det är nationella prov och redovisningar och grejer, men jag är taggad.
Sedan var det någon som undrade om jag var bra på piano;
Jag är okej, eller, det beror väll på vem man frågar också. Men jag spelade från 3an till 6an. Ångrar lite att jag slutade nu för hade jag fortsatt hade jag ju varit jättebra vid det här laget. :( Men jag är helt okej ändå. Tycker om att spela.

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

sv: haha ja, verkligen! sen får man sig ett gott skratt på köpet också. ragestache är en riktigt rolig sida, den med, check it out! :)

aej, är du? tycker du att jag borde behålla dem? alltså åh, jag kan inte bestämma mig! :/

2012-02-07 @ 18:40:54
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0