UPPDATERAR

1. Jag uppdaterar bloggen.
2. Jag har idag uppdaterat min frisyr.
3. Jag har även uppdaterat min hårfärg.
4. Dessutom har jag uppdaterat (nergraderat) min mobil. Har nu mammas gamla Nokia, love!
5. Sist men inte minst har jag hittat min spanskamapp och uppgraderat mina chanser att lyckas bra i spanska.
.
Okej den sista sög men försök få in uppdaterat på samtliga ovanstående punkter själva, inte så lätt som man kan tro, det må jag säga! Nu hälsar jag eder en god natts sömn, ska göra all den spanskan jag missat nu och lägga in alla kontakter i min nya, fräscha, fräna, heta, coola Nokia. Älskar att kontakterna sitter i mobilen och inte på simkortet...
Okej, kvällshumor :))))))) -härifrån-Funny-message-smartphowned-text-favim.com-273637_large

|KOMMENTARER
Postat av: anna

åh. vill inte att någon ska få ha det så. känna så som vi känner. livet ska inte vara sånt.



hur mår du? kärlek är svårt ibland.

2012-02-06 @ 20:15:54
URL: http://arawkindofbeauty.blogg.se/
Postat av: nathalie.

alltså smartphowned, kärlek till den sidan! :)

2012-02-07 @ 18:19:11
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0