VARJE DAG

-lär man sig något nytt säger man ju. Idag har jag och Erica lärt oss att man alltid hämtar tallrikar till samtliga människor som ska äta mellis, inte bara till sig själv. Där ser man!
.
Något man däremot inte gör varje dag är nationella proven i svenska, vilket jag gjorde idag. Let's not speak about it though, satt och var kissnödigare än aldrig förr hela andra halvan av provtiden och fokusen skenade iväg en aning. Orkar inte tänka på hur det hela gick... Nu ska jag äta middag. God kväll


STOR halvful/halvfin bild på MIG MIG MIG (!!!!!!!!) från Göteborg i somras och daemn, jag saknar det.

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

sv: fasen så svårt det ska vara att bestämma sig! men jag tror att de förblir i mitt ägo.. haha!

2012-02-07 @ 19:43:20
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0