FIRED GREEN TOMATOES

Oh my godness, that's a god damn big picture !
Bilden tog jag igår i en bergsstad här som heter Teror, superhäftig och fin stad med berg runt om sig (ni kan ju kolla bakom katedralen på bilden) och jättefina hus i olika färger längs gatorna. Sprang runt med kameran på varenda liten sidogränd iklädd shorts och t-shirt trots att det var endast en sådär 16 grader, det är kallare uppe på högre höjder. (Hej, det låter som att jag jobbar för ett resebolag och ska sälja in er till att köpa en charterresa till Teror, typ.)
.
Jag går runt och tänker på amerikanska med sydstatsdialekt, såg just filmen "Fried green tomatoes" och god damn vad jag gillade den filmen! (Den utspelar sig i sydstaterna dårå) För de som undrar var mitt nyår hur tråkigt som helst, no biggie though, hade inte förväntat mig mer. Stod och betraktade folk från balkongen i en timme, såg två knarklangare, det var höjdpunkten på mitt nyår! Ett av mina nyårslöften blir att ha kul nästa nyår. Hehiho! Idag har jag haft det desto bättre, var och vandrade i bergen här på Gran Canaria, det var hur fint som helst och jag dog lite gång på gång, breathtaking passar verkligen in i sammanhanget! Lägger in massa bilder från det imorrn, nu ska jag nämligen gå och sova (:

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0