GANSKA SMART

Tumblr_lwgza2a4fe1qmr7m9o1_500_large
Tumblr_luivu6kxkb1qgsdn3o1_500_large
Jag satt häromkvällen och letade desperat efter ny och bra musik. Eller inte ny, nödvä-
ndigtvis, men ny för mig. Fick en snilleblixt som från ovan och tänkte på weheartit. Det
finns många bilder med måånga band på, hälften av dem känner man redan till och de
äger. Äger är ett fult ord, så jag byter det till rockar! Nu har min lista på spotify utökats!
.
För den som give a shit hade jag en oerhört trevlig/mysig/rolig/bra kväll igår med Erica,
Sussi,Fanny,Nicole,Rasmus. Vi satt hemma hos Fanny och spelade spel, spelade lite gitarr
och snackade. Sov där sen också. Idag åkte jag och Fanny in till forum. Handlade lite fula
och fina saker, tänkte faktiskt ta och visa sen! Nu ska jag göra något kul. Hoppas er lördag
rockar.

|KOMMENTARER
Postat av: CASSANDRA - Gör headers till din blogg!

ha en bra kväll sötnos :)

2012-01-14 @ 17:48:21
URL: http://bruudar.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0