OCH ÄLSKA LITE GRANN SOM BARA KÄRLEK KAN

Försökte se seriös ut först, men det gick åt pipsvängen. Det här är jag just nu i alla fall p:
.
Imorgon åker vi hem. Jag har sett fram emot det sen typ dag 3 men nu vill jag helt plötsligt stanna bara lite längre, bada lite mer, sola lite mer, äta lite mer god mat och njuta lite mer. Samtidigt längtar jag hem hur mycket som helst. Jag skrev igår att det skulle bli moln idag, det blev det inte. Har legat på stranden non stop från halv tolv ändå. Mamma var inte med och pappa+Konrad gick hem tidigare, så jag satt kvar själv på min solstol i eftermiddagssolen. Faktiskt. Kände mig hur vuxen och självständig som helst, tog god tid på mig att gå hem längs stranden, barfota med fötterna i havet och solen i ansiktet, för sista gången. Njöt av varje sekund ska ni veta!
Nu är jag redo att komma hem!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0