SOM OM INGENTING HADE HÄNT

Saknar havet.
Nu är jag hemma. Det var inte lika kul att komma hem som jag hoppats på... Alla hade tydligen andra planer än att träffa mig, förutom Fanny och tack för det! Välkomnades av en mjölk som gick ut den 23e december i kylskåpet också, mums! Saknar den spanska mjölken. Huset är en sådär minus trettiotvå grader, men lugn bara lugn, mamma tror att hon kan få igång den helt oanvända brasan och fifflar med den för fullt. Känns säkert. Saknar värmen. Ska få köttbullar och makaroner snart också, gott ju! Saknar den goda maten.
.
Ska i alla fall sova hos Fanny inatt och imorgon ska det gås på bio med mina supermegasaknade simmarvänner! Har saknat mina vänner.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0