SOMETHING STUPID LIKE "I LOVE YOU"

Har inga intressanta bilder att visa, har överutnyttjat weheartitpå sistonde och hatar bildlösa inlägg, så här är en bild jag tog på Gran Canaria i vintras. Känns som evighebter sen, behöver en solsemester.
.
Hahah, som om jag har nått intressant att skriva heller för den delen.. Var också på Nacka gymnasium igår hur som helst, vill gå sam-sam utland och bo i england, känns som att det blir det jag kommer söka. Lite läskigt egentligen, om mindre än ett år går jag antagligen där, vill inte.
.
Igår kväll hade jag trevligt doock! Var hos Nicole med massa tjejer jag inte brukar umgås med men vi hade supertrevligt! Åt upp en hel kiosk också, minst! Känner för gymkort nununu. Idag var jag i kyrkan och församlingshemmet hela dan och lärde mina konfirmander allt jag kan, eller nått sånt. Avslutade dagen med ett kort men intensivt snöbollskrig också, det var kul! Funderar på att åka pulka till skolan imorrn...

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0