mitt inre världskrig II

Ni kanske inte gillar att läsa listor, men jag tycker om att skriva dem. Så här kommer en till, hittad hos Pauline

I sommar ska jag sluta nian, spela på skolavslutningen, bo på ingarö, åka till italien, pussas, dansa, grilla, bada, vara brun, ha fina klänningar, vara med mina vänner, gå på frykdalsdansen, åka båt och gå på promenader.

Jag längtar till studieresan till Malta! Helt sjukt egentligen vad mycket jag längtar.

Jag skulle vilja resa bort ifrån Älta, till Paris, London, U.S.A (2013 kanske med agnes familj om vi överlever den 21 december i år) Island och framförallt: Nya Zeeland

Bästa maten är nog lasagne,tacos,pizza,suchi,nudlarochpommesfrittes. Fast mest nog ändå cheeseburgare och pomfritt, orginell och hälsosam som jag är.

Jag läser fyra böcker just nu. En började jag på under höstlovet och har kommit halvvägs, den är otroligt lång. En annan heter skjut apelsinen och den är väldigt annorlunda och intressant. Tipstips!

Jag trillar för pojkar som spelar musik och klär sig fint, sen kan de vara lite hur-som-helst.

Jag är beroende av socker, musik och mina vänner. Te början bli en drog också.

Bästa band/artist är just nu väldigt svårt att säga. Men jag gillar nyfunna "MONA" och klassikern "Coldplay" går aldrig ur tiden.



Jag ångestar över gymnasievalet som skall vara klart om ungefär 2 veckor ganska exakt.

Jag önskar mig en hund, en ny gitarr, att jag hade fina kläder och att jag var lite vackrare.

Mitt bästa ämne i skolan är nog matematik, eller svenska. Nej, musik kanske, eller idrott. Har nog inget ämne som jag är världsbäst i förresten.

Jag tittar helst på mission impossible 4, just nu i alla fall. Måste-se-Måste-se

I helgen ska jag.. eh.. eh.. JAG HAR ALDRIG NÅGRA PLANER. -dör- kanske fifa-lan vore mysigt? Eller Hp-marathon? Eller bara vara allmänt cool

Kvällar tillbringar jag helst med min kompis. Te-koppen heter han.

Jag skulle behöva hjälp. Bild, piano och stick-lektioner. Men framförallt Jonas Gardells böcker, för dom tror jag är fasansfullt bra.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0