TOLVTE MAJ TVÅTUSENTOLV


holy moly det är.. oh nej så får jag jag inte säga för erica.. ääh holy macaroni? nä juste du gilla holy moses.. he

nä men vad jag skulle säga var att det känns helt sjukt att det bara är 10 dagar kvar tills vi åker till malta. Det är så fruktansvärt lite. helt. sjukt. för tio dagar sedan satt jag i skolan efter valborg. hur länge sedan kändes det egentligen? apropå tid, den där bilden togs en dag efter min födelsedag förra året, alltså 31 maj 2011. Det känns inte som att det var så länge sedan.. men det var det. det var lite mindre än ett år sedan, lite mindre än 365 dagar sedan. det är många dagar. hur kan det kännas kort?

kommer tiden någonsin gå i normal takt?

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0