YOU MY MAAN

egoT! iklädd joggingkläder och allt, sidär så söt!

Har gåttsprungitpowerwalkat typ en sådär 7 km med Nicole idag, vi är bra hurtiga när vi vill! Jag drunknar än en gång/som alltid i dessa förbaskade skolarbeten, varför kan jag inte göra saker i tid, varför är min fråga. Imorgon ska jag till Skansen med restrerande klasstödjare på skolan, jag är en sån jävla bra kompis som låter mina vänner avsluta engelskapresentationen imorgon ♥ true klasstödjare!
.
Önskar jag kunde skriva sådana här djupa och intressanta inlägg som ingen fattar med ändå "känner igen sig i" (jotjena) eller ett inlägg om allt viktigt jag håller på med just nu som tar körkort och gör en ny kollektion och reser runt jorden med min apsnygga pojkvän och mitt liv äger och jag donerar en biljard till välgörenget varje månad, men, det gör jag inte. Mitt liv är fett trist, puss!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0