AT AGNES PLACE

Ida va ja, erica, fanny, nicole, izabella och jossan hos agnes och fira henne. Det var mycket roligt och agnes, både pizzan och tårtan va jättegoda :) ne men de va roligt och jag gick väll från henne vid ett och då fastna jag här i min säng med datorn, rätt cosyy faktist.. och nu slocknar jag snart. Då ska jag sova och drömma om sommar, och nu kom jag och tänka på låten som e på alfons åberg introt eller så. GONATT .. toppen uppdatering ida asså..

PS(fett fult, lixom.. va står ps för? pankskrutt.. ) imorn ska ja till stan med helena och shoppa lite i ungefär tre timmar, lite ovärt men ändå. tror ja hittar nått DS. (onödigt också..)

|KOMMENTARER
Postat av: issa..

Just nu lottar jag ut headers å länkningar på min blogg så kika in ... :) <3

Kram sköt om dig

Vill du göra min dag lycklig lägg en kommentar

så kan jag svara dig med en fin kommentar ..

2011-02-20 @ 10:25:05
URL: http://ihmk.blogg.se/
Postat av: NICOLE!

Agneees, kan inte du lägga upp lite bilder från igår härpå bloggen???:)

2011-02-20 @ 12:00:43
URL: http://nicoleperez.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0