DAYLIGHT

ni får ursäka alla bilder från göteborg som kommer rulla in ända tills ja gör nått roligare... nästan lite surt att man inte köpte dendär lp-skivan.. har faktiskt en sån spelare !

Innan sommarlovet kändes det som om jag inte hade något att göra i sommar. alls! Nu känns det som om dagarna inte räcker till! Finns några lediga veckor här och där, absolut, och de försöker ja fylla upp med massa kul. Det är bara det att allt annat svärar mellan olika datum så jag vet inte när jag är ledig! This drives me crazy! Ska dessutom kanske få sommarjobba några dagar framöver, hur bra låter det när man inte vet när man kan jobba..? haha..

Idag har det varit fuktigt. Och varmt, fast mamma sa att det skulle regna. Men framför allt fuktigt! Shit, jag har lökat sönder! Träffade Sara i stan. Köpte inget vilket gör mig stolt över mig själv, men desto mer pengar la jag på fika.. Och desto mindre tid har jag lagt på träning.. men who cares, det är lov hallåå!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0