DIGIMON DIGITALMONSTER

Jag har fått en hook-up på bubbelvatten, har inte gillat det förut men gud så fint det är. Satt och kolla på Juno (jättebrafilm) häromveckan och drack ramlösa citrus, det var mycket trevligt. Te har jag börjat dricka också! Har jag inte heller gillat förut, men nu så. Drack det igår när jag kollade på Charlie St. Cloud (jättebrafilm). hisshiss!
Igår var jag på landet och i förrigår grillade jag med agnes nicole och rasmus, mysigt!! Idag har jag läst harry potter (ska läsa om dom från sida 441 i fyran innan jag kommer hem från Italien om 3,5 veckor, för att utmana susanna) Och gud vad bra de böckerna är! Kommer bli en liten tönt igen nu.. är jag hela tiden. Skulle sett filmen nu i veckan men nicole (jag vet att du läser detta) SVEK MIG! skämt åsido, hihi. Nu får jag läsa böckerna igen också! I alla fall så satt jag på altanen med lättsaltade potatischips och min hemmagjorda cosmopolitandrink (haha) och mina solisar och njöt. Njutning.

PÅ FREDAG ÅKER JAG TILL SPANIEN! Nicole också!! hehehe, nu ska alla tro att jag och nicole är skitcoola och får åka till spanien själva och parta massa utan föräldrar hihi. Fast, nej. Jag ska till maljorca (hehe) och hon till nånannanstans.. inte själva alltså. SEN ÅKER VI TILL ITALIEN!! Alltså jag är sjuukt taggad!

Men nu är momoomofa här och jag ska vara social och äta jordgubbar och glass. MM

Iövrigt då så var det sjukt länge sedan jag uppdaterade här och detta är ett rätt långt inlägg, var det någon som orkade läsa hela?


Tänk vad många människor på en liten yta. Tänk vad många olika frisyrer och ansikten och personligheter! Och alla är här för att kolla på ett band. Mäktigt.

|KOMMENTARER
Postat av: Anonym

fölååååååt :'( och jag läste heeela inlägger :D

2011-07-17 @ 23:46:51
URL: http://nicoleperez.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0