MIN PERSONLIGA FRAMTID

Blandade tankar efter gymnasiemässan. Gick både i torsdags och idag, efter torsdagen var jag mer förvirrad än någonsin, men nu känner jag mig ändå rätt säker på vilken linje jag vill ta. Samhällsprogrammet med inriktning samhäll, mer samhälligt än så kan det inte bli. Gällande gymnasieval är jag helt kluven, i typ fyra delar. Säger som Vilhelm; Den eller den eller den eller den, vilket ska jag ta? Det vet inte jag. Finns ju sjukt många skolor som verkar meganajs på olika sätt! Längtar till den dag jag har skickat in min jävla antagningsansökan. Då är jag iaf klar. Får se hur det känns efter de öppna husen.
Helt slutkörd efter igår dessutom! Skoldisco för låg- och mellanstadiet med min brors klass igår! Det var ju kaoz!.. Nej men faktum är att jag dansade en del med 99orna och både jag och Jossan klarade oss halvbra i limbotävlingen! Sålde en herrans massa toastar och varmkorvar dessutom. I och med att jag och Faggin (se *Erica) brukade umgås med sexåringarna när vi gick i sexan kände jag ju redan massor med folk, värsta vänkretsen! Kunde ju glida runt bland mina buddies och parta gal1!
.
Filmkväll hos Faggin med henne och Emma straxelistrax! Ha en braelibra kväll!

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0