TRÖTT PÅ MORGON PIGG PÅ KVÄLL

Tumblr_llz2sar4ru1qh7a1to1_500_large
suttit inne på weheartit halva kvällen och blivit inspirerad till MAX! både i kläd, foto
och allmän ILoveLife-inspiration. Sån sjukt härlig sida! detärocksådärjaghittabilden.
www.weheartit.com
.
idag har jag joggat. det var faktiskt rätt kul och jag låtsas tro på att jag kommer fortsätta
jogga i framtiden också.. skulle verkligen behöva det. dagen gick som vilken måndag som
helst. imorgon är det tisdag. undrar vad man kan tänkas hitta på då. det blir spännande! nu
ska jag lägga mig och plugga spanska. kanske tänka lite glada tankar och sedan sova gott
och vakna jättetrött och tpl med det är okej för det blir nog en helt okej tisdag imorgon.
puss.hej.sovgott.lifesgoodman.onceagain.hejhej.
AGNES

|KOMMENTARER
Postat av: ISABELLA

Snygg outfit hon har! We♥it har så jäkla coola bilder!

2011-10-22 @ 15:10:57
URL: http://bellacelander.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0