I'M A JOKE MAN, A JOKE

Nationella, lång so-lektion, matte, dissekering av koöga. Lovely day! Lite glad i själen blir man ju dock av att veta att vi var den enda nian i år som fick bevittna detta fantastiska fenomen, dissekeringen alltså. (observera att jag inte är en störd människa som gillar koögon på riktigt, ville bara avsluta på den positiva sidan!)

Å andra sidan avslutar jag med något negativt nu ändå, jag är patetiskt. Ett skämt verkligen. Fyy faan vad jag är ful, och dålig! And you'll never know why!

Jag vill ha varmt nu kom igeeeen! Vill gå barbent och barfota, cykla och bada, sola och äta glass.


|KOMMENTARER
Postat av: Anonym

Whyyyyyyyyyyyhyhyyyyyyyyyyy????!!!

2012-04-20 @ 15:20:57
URL: http://nicoleperez.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0