COPS ÄR VÄRLDENS TRÅKIGASTE PROGRAM

Tumblr_ls6k76afrl1qffwfyo1_500_large
Jag älskar Mumford & Sons
.
Äntligen fredag -igen. Går supermegadaaemnasfort numera, tiden alltså! Två av mina bästa vänner har gjort väldigt bra saker idag, den ena höll i en rolig volleybollektion och den andra höll i en väldigt bra predentation om andra världskriget! Själv har jag inte gjort något speciellt exceptionellt alls, var helt okej på volleybollen men annars så. Ikväll ska jag lana fifa hos Sussi med someofourfriends! Taggelitagg! Ha en bra fredag chohoo!

|KOMMENTARER
Postat av: Nicole

nu äre faktiskt så att jag har börjat blogga igen, så nu har du inget att klagaa pååå!!!

2012-02-11 @ 16:56:44
URL: http://nicoleperez.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0