JAG FINNS HÄR OM DU VILL HA MIN HAND



allt från monki. inte gitarren då.. meeen..

klockan är arton:tretton, det är mörkt och jag sitter i min säng, det känns som om hela världen snurrar, jag lyssnar på dan viktor, jag ska snart börja med tekniken, hela världen snurrar fortfarande, jag är ensam hemma, snart kommer jag att känna mig dyster.

herregud man blir yr alltså... allvarligt talat. tynglagen får komma och göra sitt jobb nu. det känns som att jag hänger upp och ner. varför? kanske håller på o bli galen.

nä men nu får det väll ändå räcka.

nu blev det lite bättre.. nä förresten. det känns på riktigt som att jag sitter fast i en loop och hänger upp och ner och försöker hålla mig fast.

så himla läskigt! och det slutat ju inte heller. nu nu nu när jag skriver det här känns det som de. shit.

okej det här har hänt förr men inte såhär mycket. shit pom fritt! nu snurrar det mer. som om jag är i en tvättmaskin och trycks ut från mitten pågrundav centrifugalkraften. herre min gud jag dör.

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

sv: haha, han säger så jäkla sköna saker liksom.. lever livet ordentligt så att säga.

vad kul! :)

2012-02-16 @ 18:47:13
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0