mitt rum är stökigast i hela vida världen

Nyss hemkommen från stavantrofén med en fin tredjeplats i bakfickan och 1000kronor i klasskassan.
Känner att jag faktiskt bidrog en hel del när jag och Susanna sprang omkring och frågade om de hade norska skogskatter och letade efter tavlor. Vår klass var dock bara 2 poäng ifrån ettorna vilket var väldigt surt. Menmen, 1000;- är bra alltså.
Annars så ska jag nog sova nu, för är så otroligt trött och somnade förut idag. Dessutom måste jag orka upp för en härlig NO-lektion med Ahmed. Det kommer nog att vara ytterst givande, får inte komma försent!

Här är jag, nicole och agnes från när vi var med Fanny och åkte skidor/snowboard i lördags. Taggar Idre på lördag! wohooop

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0