NO WAY, NO WAY, NO WAY

Dagen i ära, fettisdagen alltså, har jag fått min efterlängtade iphone. Apdåliga bilder med fult ljus och överredigering är vad ni får, hoppas det duger! Nu väntar jag bara på att mitt nya simkort ska sktiveras vilket är typ aldrig. Sen blir det fest!
.
Käkat en drös semlor (fula ord (drös, semlor) och jag ljuger, har bara ätit en, men den var stor) idag. Semlor är liksom gott en gång om året, idag alltså, megagott! Har dessutom gjort klart mina ritningar på tekniken och ska göra klart skrivarbetet NU. Tänkte bada med det skiter sig, får duscha. ForYourInformation sådär! ((:
.
Lyssna på detta,<---(LÄNK) fina grejer!

|KOMMENTARER
Postat av: nathalie.

åh, älska iPhone! bästa mobilen som finns.

2012-02-24 @ 15:40:20
URL: http://conscious.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0