ANDAS, ANDAS, ALLTING SNURRAR RUNT

Två bilder från Gran Canaria i vintras som jag gillar väldigt mycket och nedan en väldigt bra sång man kan sjunga på.
Det luktar bränt trä och kemikalier i hela huset eftersom vi fått igång brasan för första gången sedan vi flyttade in. Det finns faktiskt gardiner i mitt rum och saker är lite mer i ordning än tidigare. It's going framåt! Skriver mitt andra inlägg idag vilket vittnar om att jag har rätt lite att hitta på, vilket är sant, samtidigt finns det en biljon saker jag borde göra. Nu ska jag göra dem, fan va skönt! Städa ska jag, dricka te ska jag, läsa ska jag och lyssna på musik ska jag!
.
Ps. Loggade in på min bilddagbok för första gången på ungefär ett år idag. Jag var 168 cm i september 2009. Nu är jag 169,8. Jag som trodde jag växt mycket... Ds.

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0