HEHE, I'M SHY CAN'T YOU SEE, HOHO

taskigt med pictures on the dator - take två old and lägg dem tosammans.
jag älskar the typical svensken på facebook
nej men kolla lite mer åt sidan kanske, varför visa ansiktet AT ALL?

Tro dock nu inte att jag tyckte jag var superfyndig som kom på en helt egen typicalsvensken...
Kom och tänka på en låt som heter Shy med Sonata Arctica när jag såg min egna lilla egokreation här uppe, hehiho, den suger egentligen, eller suger inte, men är inte direkt en sådan låt jag lyssnar på nowdays, men det gjorde jag. Kom och tänka på den alltså.
.
Ikväll ska vi ha gäster. Vi blir totalt 15 personer mannen, yeah, party, full rulleee! Vi har beställt catering för typ sjuhundra biljarder och köpt chips, godis, läsk, ostbågar och annat snääcks för tre miljoner, känns som att jag ätit upp alltsammans redan men allt stod framme så jag körde på! Osammanhängande och gaaalet inlägg men det är sån jag är baby och HERREGUD, nu måste jag skaffa ett liv och bli normal. Fast det är överskattat... Vi ses ((((((;

|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0