Born This way

H e J!
Shiiit nej redan södag... vill ju att det ska vara lördag idag också!
Hehe just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker virka eftersom att jag måste bli klar med virkningen tills på mån för då har jag slöjd igen...kul (nee)!
Igår åkte jag och mina päron till lakrits festivalen och köpte lite lakrits ,hehhe. Först så var det kanske 50 meters kö och jag höll på att dö men jag kämpade och sen när det kanske var 5 m kvar från en stor dörren där vi trodde ingången var så inser jag att nej men nu ska vi stå i 100 meters kö också. Hhaha jag tyckte det var lite för lång kö för att köpa lite lakrits, men aja.
Snart är det konfa och sen blir det lite plugg, ha det bra!


 cool chey säger hej!


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0