VÅR


Det känns verkligen som vår nu. Nästan i alla fall. Bara lite varmare så skaru se . .

Vi räknade lite idag och imorn är det två månader tills jag åker till Grekland och ni fattar inte hur härligt det ska bli! och nu känns det så kort dit, lixom två månader går fort, vi har lixom gått i skolan i mer än två månader och de känns som vårterminen precis har börjat. vi får sommarlov då när ja åker till grekland och nu på två månader ska det hinna bli riktig vår och den ska hinna ta slut och de ska hinna bli försommar. kommer de hinnas me? Och även fast den här helgen inte har vart så rolig alla gånger så känner ja mig posetiv o motiverad o inspererad o glad :D speciellt e ja jättetaggad på att rida och tävla! fast ja ska inte tävla förens den 30:de ( grattis bella då :) ) men dåså! och då ska erica o agnes o fanny följa me, för de har jag bestämt. Nu ska jag till stallet och rida dressyr, o ja ska träna o fjsöjh va de ska gå bra idag. o ja ska ha mina nya stövlar :) hej då!

shit va osammanhängade text..

/susanna


|KOMMENTARER

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0