EN SÅN HÄR FJÄDERMUS

Jag på träningen i torsdags!

..eller på Menorca 2001 när jag lärde mig simma (:

 

Snaaaart åker jag och Erica till träningen. Lite taggad faktiskt (: Nuuu var det inte länge sen jag uppdaterade men HERE WE GO! Rubriken citerar förresten Nicole igår, grillade med henne, Rasmus, Philip, Ronja och sen tre tiill men vad säger några namn liksom, det var en jävla trafik på fladdermöss igår nämligen som Nicole så fint påpekade men utbrast istället FJÄDERmus. Det går ju det också! Det var i alla fall trevligt och jag stupade i säng så fort jag kom hem. Idag har jag köpt en superdupermegajättemysig stickad tröja på Vero Moda också. Den ska jag visa. Sen. HEJDÅ!

AGNES


|KOMMENTARER
Postat av: Viktorija

Hejsan!

Jag kom vidare i en tävling och priset är något jag verkligen vill ha, så nu är min fråga till dig om du möjligtvis skulle kunna tänka dig att hjälpa mig? Jag skulle verkligen uppskatta om du kunde lägga en röst på mig som är nummer 6!

Länk: http://standingcarla.blogg.se/2011/august/fototavling-12finalister.html#comment



Ber verkligen om ursäkt om du inte gillar dessa kommentarer!

2011-08-28 @ 17:46:32
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

KOMMENTERA HÄR:

NAMNET:
GLÖM EJ?

E-POST: (HEMLIGT)

BLOGG:

KOMMENTAR:

TRACKBACK
RSS 2.0